Hello!

Tänkte bara berätta att jag lever.
Har varit ganska glest med inlägg här i några veckor.
Men nu ska det bli ändring på det ser ni!
Skolan har börjat och vi har fått börja med vårat projektarbete, vilket gör det här med skolan snäppet roligare.
Vi ska nämlingen har en visning med temat film, kommer bli super kul!
Den får ni inte missa!
Jag och Malli har även tagit tummen ur och börjat träna.
Hurtiga har vi blivit, och hurtiga ska vi förbli!
 
Nu orkar jag inte skriva nå mer, för nu ska jag äta och sedan ska vi fara och simma.
Och nu kan ni förvänta er fler inlägg framöver!  
 





 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

finally! :D

2012-09-12 @ 10:49:53
URL: http://gabriellahp.blogg.se
Postat av: Henta

ändring var det ju?????????? det är ju helt empty här.. Ekar typ.. hallåå uppdatering?????

2012-09-20 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0