Dags för en update

 
Yes, I´m alive!
 
Sitter och väntar på att gossip girl ska laddas ner klart, så tänkte att jag tar mig tiden och gör ett inlägg medans.
Har sett några avsnitt av Gossip Girl förut fast har aldrig fastnat för den, så ger den en rättvis chans nu.
 
Annars då? Jo jag har hunnit göra rätt så mycket sen sist det ploppa upp ett inlägg på den här öde ön.
Har träffat Lojs som jag saknat dunder mycket, som även fixat mina nails, har hunnit fira halloween 2ggr, varit på kurs, festat med mina fina homies, skola, praktik, jobb och ja you name it!
Men om vi tar veckan som gått!
Helgen som varit for jag Malli och Henta till kalix för utgång på lördag. Kvällen började sisådär med piss väder, avbrutna klackar och kvarglömda bank och körkort. Men en kväll som börjar dåligt kan ju oftast bara bli bättte!
Och det blev den, vi hade galet kul tillsammans och den kvällen hade nog inte kunnat bli bätttre.
Söndagen låg jag mestadels i sängen som en inpackad sill med ögonen riktade mot TVn.
 
Skolveckan har varit helt amazing!
Vi har haft projektvecka, dvs vi har endast jobbat med vårat projektarbete hela veckan.
Super kul! Vi har äntligen börjat få ordning på det hela.
Lite små fix här och där är det kvar, men i det stora hela är den finito!
Nu går jag bara och väntar på 1 december då våran show ska äga rum.
Tycker alla kan ta och köpa sig en biljett, ni kommer inte ångra er!
Ett litet plus i kanten är ju gratis inträde på valhall efter showen+goodiebags till alla.
Så köp biljett för tusan!
Tänk om varje skolvecka skulle vara så här kul?!
 
Nog om det nu.
Imorgon drar vi till Levi för att fira världens underbaraste och finaste Sanna som äntligen fyllt 18år i veckan hon också.
Är peppad till tusen och vi kommer ha the time of our life borta i grannlandet!
 
Nu ska jag smyga ner i kökat och öppna kylskåpet för 10gången i hopp om att det denna gång ska finnas något gott att mätta magen med. Sedan ska jag lägga mig i sängen framför Gossip Girl som just blev download completed.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0