Tisdag



Har inte orkat blogga nu på några dagar.
Men min helg har inte varit speciellt händelserik.
På lördag låg jag mestadels hemma, och senare på kvällen blev det jobb för min del när alla andra for ut på party, kändes lite tråkigt att jobba då måste jag säga.
Men det positiva var ju att jag tjänade pengar medans dom andra slösade, plus att jag mådde prima på söndagen medans dom flesta andra låg halv döda hemma.
På söndagen åt jag min första mjukglass för iår, mums!
Mormor och morfar kom även till oss och åt middag osv.
Resten av söndagen spenderade jag mest med Sanna.
Igår låg jag i sängen halva dagen tills jag steg upp för att packa väskan.
Åkte till kalix halv 4 och var framme vid 6 som vanligt.
Käkade och sedan for jag förbi Malli, vi tänkte fixa min bloggdesign, men det blev inte så mycket av den som ni ser.
Idag har jag endast varit i skolan hela dagen, har kommit hem för inte så länge sen.
Nu ska jag nog fixa mig något att äta och sedan slå igång ett avsnitt av OC.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0