trötter

Imorse hann jag knappt vakna innan mamma kommer in och säger att vi ska åka till mormor och morfar.
Så slängde på mig kläderna och lite frukost och sedan började vi rulla mot överkalix.
Men otur som vi har hinner det underbara vädret försvinna precis när vi kommer fram..
Men vi trotsade det tråkiga vädret som kom och for ut och grilla och körde lite skoter ändå.
Jag och Alice har även varit in i min adams och morfars lilla träkoja bakom huset i skogen som vi har byggt för flera herrans år sedan, men det tog inte lång tid innan båda fick panik av allt spindelnät och sånt äckligt som fanns där inne eftersom vi i princip har glömt bort våran lilla koja och har inte varit in i den på en väldigt lång tid.
Har myst på lite med min favvo kisse också, han är så mysig.
Kan inte låta bli att gosa med honom fast jag är allergisk.
Fick mumsig middag som alltid och så tröck vi i oss en glass efter maten också.
När jag kom hem for jag ganska snabbt till Sanna för att kika BB.
Och nu ska jag nog lägga på en film och sedan sova.

Hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anna Rönnbäck

Vilka fina bilder! Fin katt också :)

2012-03-12 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0