Onsdag

Har endast haft två lektioner idag.
Så slutade redan vid halv 11 då jag och Malli for in till stan för att möta upp linnea och sedan gå och sola.
Efter solningen var vi alla hungriga så vi gick förbi ett café och käkade varsin smörgås.
När jag kom hem tog jag en lång skön dusch, och sedan så satte jag igång med storstädning, eftersom jag inte kommer tillbaka hit på nästan 3 veckor så tyckte jag det passade bra.
Förövrigt så är vädret idag helt underbart! Hoppas det håller i sig nu så vi får sommar snart!
Nu ska jag klä på mig och kila till Malli och käka tacos.




Kommentarer
Postat av: Henta

SNYGG brud!

2012-03-29 @ 12:41:45
Postat av: Gabbo

Finaste bästus!!

2012-03-29 @ 20:40:12
Postat av: Anna Rönnbäck

Fiiin!

2012-04-08 @ 09:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0