Lördag

Gårdagen spenderade jag mestadels med mina fina vänner Gabbo och Sanna.
Vi gav oss ut på en lite skotertur och for till Darkwood och grilla, mkt mysigt!

Imorse när jag och Sanna vakna var vädret hur bra som helst.
Tänkte först fara med mamma pappa Alice och några andra till Ylläs och åka lite slalom, men jag struntade i det, så vi begav oss än en gång ut med skoter till andra sidan älven där vi satt och sola och grilla med några till. 
Har nyss kommit hem och funderar på vad jag ska göra nu.
Ska nog slå en signal till Gabbo och kolla vad hon har för sig.







Kommentarer
Postat av: Anna Rönnbäck

Åh vad jag längtar hem när jag ser bilder som denna!

2012-03-03 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0