Kinamat

Idag har jag faktiskt hunnit med ovanligt mkt, iaf till vad jag brukar hinna med.
kom från skolan vid halv 2 då jag for med Julia och handla lite mat.
Sedan när jag kom hem la jag mig i badkaret och tog det lugnt en stund.
när jag duschat klart la jag mig i sängen och kollade klart en film som jag börjat kolla igår, Hesher, mycket bra film faktiskt. Se den! Har packat ner lite kläder jag ska ha med hem.
Sen har jag hunnit börja städa lite också, plockat undan från golvet osv, bytt sängkläder och lite sånt.
Vanligtvis brukar mina dagar se ut så att jag stiger upp, går till skolan, går hem, käkar, lägger mig i sängen för att vila men somnar och sover hela eftermiddagen, vaknar och kollar lite TV eller går förbi Malli och sedan sover igen. Så idag har jag hunnit med ganska mycket i jämnförelse med vad jag brukar hinna med.
Måste ännu dammsuga och diska men det får vänta för nu ska jag och Malli dra in till stan och käka på Kina, är super hungrig så det kommer sitta fint i magen! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0