120309

Igår när vi vaknade bestämde vi oss för att åka skidor.
Hatar att åka skidor, men trots min dåliga inställning tog jag på mig pjäxsorna och skidorna för att sedan fara iväg till ett café mitt ute i ingenstans och fika.
Det var inte så jobbigt som jag trodde, och munken och varmchokladen var mycket goda så det var värt den korta halvjobbiga skidturen.
När vi kommit tillbaka till stugan begav vi oss hem igen.
Kom hem vid halv 4 kanske.
Käkade lite och fixade mig, sedan for jag vidare till Ira för att umgås med henne Gabbo och Jennie.
Sanna kom också lite senare.
Vi snurra runt lite på byn och sedan for vi till Jennie för att kolla en film.
En lugn bra torsdagkväll.

Har nyss städat mitt rum, måste dammsuga och lite sånt men kände att jag var värd en liten paus.
Så nu ska jag kolla Big Brother som jag missade igår och sedan fortsättta med min städning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0