Tisdag

Igår kväll for jag Jennie och Gabbo på bilbingo i Tärendö.
Men vi hade våran vanliga tur, dvs ingen alls.
Så vi kom hem lika tomhänta som när vi kom dit..
Idag har jag avverkat min sista jobbdag på hemtjänsten, känns jävligt skönt ska ni veta.
Hoppas bara det är lika fint väder resten av veckan som det har varit idag!
Annars längtar jag till helgen, eftersom jag fyller år!
Skippade sthlm och firar min födelsedag med mina fina vänner istället, kommer bli kanon!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla några avsnitt av Greys tills jag kommer på något bättre att göra.
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hahaha men snygg Alice är! :-D

2012-07-17 @ 18:47:32
URL: http://gabriellahp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0