Torsdag

Sitter just nu och försöker komma på vad jag måste ha med mig ihelg.
Det är så att Sanna måste packa åt mig eftersom jag kommer så sent hem med bussen från kalix imorgon så hinner inte packa allt själv.
Men som vanligt står det still i min hjärna, så kommer knappt på något som jag ska ha med mig.
Kommer garanterat glömma något viktigt.
Tänkte egetligen åka hem idag, men så blev det tyvärr inte.
Vet knappt vad jag ska ha med mig för kläder.
Sen när vi kommer fram kommer jag säkert komma på massa saker som jag skulle ha tagit med.
Får hoppas att det viktigaste kommer med iaf.

Nu ska jag äta middag och sen måste jag springa ner till coop för att köpa någon frulle till imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0