Tisdag

Tanken var att jag skulle vakna tidigt idag och vända tillbaka min dygnsrytm som jag förstört helt.
Men det gick ju mindre bra eftersom när jag vaknar och kollar på klockan så är den halv2...
Får se till att somna tidigt ikväll så jag inte sover bort hela dagen imorgon!
Nåja, igår for jag Sanna och Emilia ut med skoter och grilla för första gången den här vintern.
Vart jätte mysigt!
var ute i nästan två timmar innan vi for tillbaka hem.
For ut och snurra kring byn en stund, men sedan skulle Emilia och Sanna hem så då for jag och hitta på lite bus med Ira och Gabriella.
Skrattat som bara den har vi också gjort!

Nu ska jag gå ner och laga nå lunch, sedan ska jag kika någon bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0