Måndag

Dåligt med uppdatering, i know.
Men varje gång jag tänkt sätta mig framför datorn har något roligare dykt upp.

På fredagkväll satt jag hemma hos Sanna med några härliga tjejer.
Lussna musik, spelade lite spel och pratade, en super trevlig lugn kväll hade vi.

Lördag for vi och ut och grillade, blev dock inte så lyckat eftersom vi trodde det var varmare ute än vad det egentligen var, så var inte ute så länge. Fick hem ett HMpaket, så fick fylla ut mig garderob med lite nya klädern, vilket var behövligt. Och på kvällen blev det jobb.
Kom hem först vid 4, så söndagen sov jag nästan bort, vilket kändes väldigt deprimerande när jag vaknade eftersom vädret var super!
På eftermiddagen for vi till Astrid och åt en super god middag!
For sedan vidare till Sanna för att kika Big brother, hyrde även en film som vi kollade efteråt, jägarna 2.

Nu sitter jag och försöker få klar min uppstas, men det går inge vidare.
Det har tagit stopp och jag vet inte vad jag ska skriva, får panik!
Måste även skriva en berättelse till engelska, plugga till NKprov och hälsaprov..
Känns som att mitt huvud ska sprängas snart av allt arbete, har så mycket att göra så jag vet inte ens vart jag ska börja, måttligt less är jag!



Kommentarer
Postat av: Anna Rönnbäck

Men titta! Det är ju ett foto på två av de snyggaste brudar jag känner :) Så glad jag blir! Kraaaam bästa Hanna!Q

2012-03-02 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0