Godnatt

Helgen har varit suverän.
På fredag tog jag och Malli bussen till Happis, mötte upp Julia och gick och käka kinamat.
Sedan strosa vi omkring på stan en stund för lite shopping.
For hem till Julia och började fixa allt klart för kvällen.
Vi har ätit super god smörgåstårta och massa annat gott.
På kvällen satt vi ett gäng härliga och spelade lite spel och bara surra.
Vid 11 tiden blev det utgång, vi dansade och sjöng som bara den.
Kortfattat, en mkt lyckad fredag!
Både jag och Malli vaknade redan vid 9 imorse och kunde inte somna om.
Så vi kollade lite Bert och åt ännu mer smörgåstårta hela morgonen.
Tog bussen hem vid halv 4 och var framme i pajala halv7.
Kom hem och käka, kollade även lite resor med mamma. Förhoppningsvis åker vi till Thailand efter jul!
Sen for jag iaf vidare till Jennie för att spela och bara chilla med brudsen.
Och nu är jag helt slut i både kropp och sinne efter en rolig och trevlig helg.
Ska nog lägga igång någon film och sedan sova, godnatt på er!

Bilder från helgen kommer upp senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0