Jag lever

Jag vet att det har varit mer eller mindre dött här, men har inte haft så mkt att skriva om.
I fredags kom vi hem med sena. For hem och bytte om och sedan for jag vidare till farmor för att käka och hjälpa till lite i charken.
Var klara vid 10 på kvällen och när vi kom hem igen vart man helt slut, så resten av fredagen spenderade jag halvsovande i soffan framför en film.
Igår for mamma och pappa till Levi, så jag och Alice har varit ensamma här hemma och myst.
senare på kvällen for jag Alice och Sanna for med skotern och hämtade mat från Thai, lika gott som alltid!
Efter vi käkat blev det lite partaj, och för ovanlighetens skull blev det en ganska tidig kväll.
Vilket jag är glad för just nu för idag mår jag prima!

Nu ska jag gå ner och laga lite lunch och sedan kanske det blir att fara ut på en lite skoter tur, får se.
Och ikväll kl 9 kommer jag sitta fast klistrad i soffan framför Big Brother, som jag har längtat!


Kommentarer
Postat av: hento

Nåå men inte är den nå rolig :D men kolla nuuuuråå..

2012-02-20 @ 19:56:53
Postat av: Anna Rönnbäck

Vad bra att du hjälper till i charken, är så stolt över dig :)

Väldigt snyggt foto på dig! Du är säkert värsta heartbreaker'n!

2012-03-02 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0