20120222

Igår efter skolan tog jag en lite sovstund, vaknade vid 6 av att Malli ringde och bad mig komma dit.
Gick först till coop och tänkte köpa oss varsin semla, men självklart var det slut...
Vi var iaf duktiga och skrev lite på våran uppsats till kultur och stilhistorian som ska vara inne nästa vecka, känner att jag måste lägga på ett kol med den om jag ska hinna få den färdig.
Efter vi suttit ner och plugga en stund tog vi på oss våra ytterkläder och bestämde oss för att gå till ICA och kolla om det fanns nå semlor där, men icke. Himla typiskt
Men vi fick med oss en dricka, ett mkt gott fikabröd och en ananas tillbaka iaf.
Sedan slog vi på en film och gotta oss till den.

Idag fick vi reda på att vi ska åka till Stockholm med klassen den 17-19 april på studiebesök, kommer bli super kul tror jag!
Funderar på att åka ner redan på fredagen och spendera en helg hos min fina vän Louise innan resten av klassen kommer på tisdagen, hade varit mysigt! Eller vad säger du Lojs!? :D

Nu ska jag ta tag i mitt städande som jag skjutit upp alltför länge.


Kommentarer
Postat av: Hento

Mjaaa jo i början gjorde det ont. Eller det var sådär jobbigt, irriterande :D men sen blev det bättre.

2012-02-22 @ 15:12:23
Postat av: Henna

Vi hade massa med semlor på Coop igår ;) :)

2012-02-22 @ 15:46:27
URL: http://hennalampinen.blogg.se/
Postat av: Louise

jaaaaaaaaa, komsi komsi bara

2012-02-28 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0