Söndag

Fredagen tog jag det bara lugnt här hemma, kom i säng redan vid 10.
Så fick verkligen sova ut. På lördag liftade jag till överklalix med brudarna som skulle vidare till luelå.
Tog sedan bussen till gällivare.
Linnea kom och mötte upp mig på bussis och sen for vi direkt och käka pizza.
Efter pizzan knalla vi hem till Linnea och började fixa oss för utgång på dundret.
Hade en helt okej kväll.
Imorse när vi vaknade slängde vi i oss lite frukost och for sedan vidare för att skaffa oss varsin tatuering.
Vill ha så himla mkt så har haft lite svårt att bestämma mig vad jag skulle göra, men till sist bestämde jag mig för en text på skulderbladet och jag är helnöjd!




Per aspera ad astra - Mot stjärnorna genom svårigheter ( A rough road leads to the stars )


Kommentarer
Postat av: Henta

Naaaaiiiiiiiiiiiiiis juu :D

2012-04-30 @ 10:59:47
Postat av: Gabbo

Super fin bästus!

2012-04-30 @ 11:26:29
Postat av: Malvina

Vart ju superbra! :P

2012-04-30 @ 11:57:09
URL: http://maalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0