Im back!

Stockholm var helt galet bra!
Har haft super kul med fina Louise. Vi har sprungit runt på stan, ätit god mat, kollat massa filmer, gått vilse, hälsat på faster thomas och mina söta kusiner och bara tagit det lugnt, kändes verkligen som att det var precis vad jag behövde.
På tisdag kom resten av klassen som jag mötte upp på centralen.
Även fast boendet inte var det bästa osv, så hade jag himla kul.
Kom hem på natten på torsdag.
Sen på fredag var det klassfest som stog på schemat.
En mycket lyckad klassfest, hade jätte trevligt med mina fina klass kompisar!
Lördag kom mamma och Mellis hit. Vi for och käkade en dyr men mycket god middag.
Sedan blev det lite fix för att sedan fara och bowla med Malli Henta och Linnea.
Efter bowlingen for vi tillbaka till mig för lite spel och prat, sedan blev det utgång igen men denna gång blev det på valhall.
Veckan som har gått har alltså varit helt sjukt bra!
Men nu är det tillbaka till verkligheten och skolan, tyvärr...

Bilder kommer till helgen då jag har bättre internet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0