7 April

Här har det varit ganska dött.
Men har varit sjuk mestadels hela veckan, så har inte precis haft något intressant att dela med mig av.
Har burit på feber och halsont sen tisdag, och igår fick jag halsfluss.
Inte precis något man önskar att få, och speciellt inte till påsken och när det är så här fint väder!
Fast som tur i oturen hinner jag ju bli frisk tills jag åker till Sthlm, hade varit himla typiskt om jag blivit sjuk då.
Men fick iaf min penicilin igår, så nu känner jag att jag är på bättringsvägar när jag börjat käka den.
Så förhoppningsvis blir jag frisk snart så jag också kan njuta av det fina vädret!


Kommentarer
Postat av: Anna Rönnbäck

Oj vad fint. Jag längtar hem när jag ser sådana bilder.

2012-04-08 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0