Sept. 16, 2011

Har inte haft mycket att skriva om i veckan, och igår när jag väl kom på något att skriva så strula mitt internet så då gick det inte, typiskt!
Nu ligger jag iaf i sängen hemma i pajala.
Blev en tidig fredagkväll för min del, ganska skönt ändå.

Har haft karaktärs idag, vi skulle fixa varandras hår och smink efter cirkus tema.
Riktigt roligt faktiskt!
Fast mitt hår just nu efter är inte världens finaste, det är ett enda stort afro.
Åkte hem med halv fyra bussen, kom hem vid halv 7.
For hem och packade upp lite sedan umgicks jag med Sanna och Emilia en stund.
Har hunnit färga Sannas hår också.
Sen har det ine hänt så mycket mer idag.

Nu ska jag mysa ner under täcket och kolla någon bra film.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0