Tisdag

Den här morgonen började med att jag försov mig.
Malli ringde mig vid halv 8 och väckte mig.
Flög upp från sängen och slängde i mig lite frulle och for sedan till sportciy för att träna.
Har varit så jävla trött hela dagen och det har kännts som att tiden gått alldeless för sakta
Fast den här tisdagen har ändå gått rätt så snabbt.
Tror hela denna vecka kommer gå riktigt snabbt.
Har haft IV företagsekonomi och matte idag.
Imorgon ska vi fara och bowla och grilla med hela HV, och på torsdag ska vi endast kolla film.
Sen på fredag har vi karaktärs och sen får jag åka hem!

Har just kollat klart en film, och snart börjar Dr Phil på TV som jag alltid måste kika på.
Sen ska jag nog ta en liten vila, får se vad som häder efter det.
Inte mycket skulle jag gissa på.


Saknar mina pinglor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0