Dag1: Berätta om dig själv


Hanna Rebecka Rönnbäck är mitt fullständiga namn.
Jag går andra året på furuhedsskolan på hantverksprogrammet här i kalix.
Men har dock inga planer på att börja jobba med hår och smink efter skolan, så mitt gymnasieval var ju lite korkat. Men kan väl vara bra att kunna om jag någon gång skulle ändra mig.
Har lägenhet här, och jag trivs bra.
Men hade mer än gärna flyttat hem till pajala till mina vänner och familj igen, är så tråkigt och tomt ibland när man bor ensam. Men som tur är har jag Malli här som jag alltid har lika roligt med.
I pajala bor jag med min mamma pappa bror och syster.
När jag gått ut skolan kommer jag självklart flytta till pajala igen, älskar att bo där.
Även om det kan bli lite långtråkig ibland.
Jag älskar att hitta på massa bus med mina vänner och umgås med min familj.
Sen älskar jag självklart att resa, har rest ganska mycket faktikt.
Den bästa resan var nog när min älskade mormor och morfar bjöd med mig och min bror Adam tll Afrika i två veckor.
Vi var 8 stycken med på denna resa, och det är ett minne för livet. Hade verkligen super rolig!
Och nu i oktober åker vi till costa rica, och jag längtar som bara den!
Annars hur jag är som person så är jag väldigt blyg. Men när man väl börjar känna mig så ändras det ganska snabbt.
Själv skulle jag säga att jag är jävligt knäpp och älskar att skratta. Är impulsiv och älskar äventyr.
Är nästan alltid glad, och jag älskar att få andra glada.

Nu orkar jag inte skriva nå mer, men har ändå fått med rätt så mycket.
Tror aldrig jag skrivit att så här långt inlägg, haha.
Nä nu ska jag lägga mig framför TVn och lata mig, herrå!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Bästaste bästus! <3

2011-10-06 @ 09:01:19
URL: http://gabriellahp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0