Be yourself, everybody else is already taken.

Ligger just nu i sängen och ska snart lägga på någon film att somna till.
Är galet trött.
Meningen var att jag och Malli skulle vaka natten till idag.
Vi for till drugstore och köpte massa gott.
Spelade poker och hittade på massa bus.
Vid två tiden började vi kolla en film, source code.
Men efter kanske 40 minuters somnade båda två, vi vaknade vid 04, 05 och 06 for malli hem och duscha osv.
Vid 8 for vi till skolan. Har varit hur trött som hellst!
Hade idrott första lektionen, sedan har vi en håla på 4 timmar, så jag Malli och Julia gick hem till mig och kollade klart source code och sov i nån timme. Det var underbart skönt att få sova en stund så där på dagen.
Började matten kl 1 och efter det svenska.
Efter skolan for jag och Malli in till stan och köpte kalendrar och for och åt en pizza.
Så nu är jag spymätt!
Ähh, nu ska jag kolla film och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0