Söndag

Nu har min kära vän Gabbo åkt till Turkiet.
Och gissa om jag är avis!
Vill också åka utomlands och sola, bada och bara ta det lungt.
Finns inget bättre!



Kenya 2005

Men tyvärr så är jag ju kvar i pajala för stunden.
Och imorgon bär det av till kalix, ännu bättre..
Har inte hunnit packa ett skit, men som tur är åker vi lite senare på eftermiddagen så det har jag tid med imorgon.
Är inte alls sugen på att åka tillbaka till lägenheten, skolan eller kalix överhuvudtaget.
Men jag har väl inget val.
Men denna vecka kommer nog gå hyffsat snabbt, förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Dın kara van Gabbo

Jag har det kanonbra! Men jag saknar dıg Hanky, du borde vara har och hıtta pa bus med mig! Vı syns nar jag kommer hem! PUSS BASTUS!

2011-08-23 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0