Never take life to seriously, no one comes out alive anyway

Åhh, har inget sug till att blogga längre.
Och när jag väl vill blogga, så har jga inget att skriva om.
Igår umgicks jag med Gabbo och färgade hennes hår.
Sedan for vi ut och gled med Sanna och Emmelie en stund och hittade på massa bus.
Sov hos Sanna, och såklart försov jag mig till jobbet.
Vaknade halv 10, när jag egentligen skulle ha börjat halv 9!
Men hann klä på mig och gå in till byn på 20 minuter, så var där 10 i.
Har slutat halv fyra, och sen dess har jág inte alls gjort mycket.
Tror jag ska vara lite hurtig och fara ut och springa.
Skulle behövas.

Lite bilder från dagarna som gått.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0