All the things I could do, If I had a little money

Har precis ätit, och nu ligger jag i sängen och håller på att spricka.
Tror jag åt lite för mycket.
Tänkte ta och slänga in lite bilder på vad jag har handlat dom senaste dagarna.
Har hunnit köpa rätt mycket, när jag får pengar är dom inte kvar länge..





Sedan har jag även köpte ett spetslinne, men det ligger i tvätten.
Och en kamera köpte jag idag också, nästan en likadan som jag redan har, fast lite bättre.
När jag väl lyckas spara pengar ska jag köpa en systemkamer.
Tänkte faktiskt köpa en idag fast ångrade mig i sista sekund och köpte en annan ist.
Och nu ska jag nog ta och städa och plocka lite i mitt rum.
Det kan behövas som ni ser på bilderna ovan, ligger kläder överallt!


Kommentarer
Postat av: Hentooossss

vad ärdet för någonting på första bilden?:D

2011-08-12 @ 01:24:51
Postat av: Maalllii

Åååh du har köpt likadana skor som jag ;) hihi sniceigt!



Ja vad är de där första för något hännygirl?? ;D

2011-08-12 @ 01:53:10
URL: http://maalli.blogg.se/
Postat av: Gaaaabbo

Det är en parfym flickor :-D den luktar smaskens!

2011-08-12 @ 09:51:53
URL: http://gabriellahp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0