Torsdag

Nu sitter jag i datasalen med Julius.
Har haft datorkunskap, och vi ska så fort vi nu orkar börja röra på oss gå hem till mig.
Är helt slut efter klädsimningen vi hade på idrotten idag, är sjukt trött!
Måste nog sova en stund när jag kommer hem.

Imorgon åker vi till pajala igen, och sen är det bara en vecka kvar till det är påsklov!
Ska bli så jävla skönt med lov.
Och snart kommer Lojsi hem också, har saknat henne som bara den!
Vi ska hitta på en massa roligheter under lovet, det kan jag lova!
Hoppas nu bara att inte det här lovet går lika fort som det förra.
Kändes som att dagarna bara rusa iväg, och man hann inte göra någonting så var det redan skola igen.

 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vi ska ha supermys! <3

2011-04-08 @ 15:47:10
URL: http://naglarochsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0