Slarv inlägg

Började med att försova mig.
Fixade mig snabbt och slängde i mig lite frukost.
Gick förbi Malli och sedan for vi till skolan.
Hade bild på morgonen, vi började att göra en hatt av hönsnät och tidiningspapper.
Vi hann nästan göra klart den haha.
Sedan hade vi idrott, hade bowling så var tvungen att gå ända in till stan.
Jag slutade sen efter bowlingen.
Så då for vi och åt lunch på ett café som heter lyktan.
Var super gott!
Har faktiskt varit riktigt varmt här idag.
Härligt att det börjar bli sommar.
Efter lunchen gick vi och sola.
Sen hem till mig så jag fick äta.
Och nu sitter jag hos Malli och väntar på att hon ska äta och städa så ska vi sedan gå till sportcity för att bada.
Hörs kanske efter det!

Här har ni några bilder från dagen




Kommentarer
Postat av: Gabriella

helvetttte jag saknar er!!

2011-04-28 @ 20:14:50
URL: http://gabriellaperez.blogg.se/
Postat av: Hentos

Jaaaa åsså, BRUDAAAAAR<3

2011-04-29 @ 12:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0